Simma lungt

Har nyss kommit hem efter en halvtimmes lång träning. Det är nästan inte alls jobbigt längre utan det flyter på!(haha)
Nej men det känns iallaf bra och snart tror jag att jag ska öka till några gånger i veckan eller så. :)
Jag har dessutom varit dukig att göra middag. Det blev kryddigt och gott, precis som det ska vara ;p
Ikväll så ska jag plugga inför engelskan. Alltid detta ständiga pluggande, men det behövs och skola utgör ändå inte så
mycket tid i vårt liv som man tror. Ändå så hinner man bli mer än less..
 Imorgon så har trivsel gruppen möte direkt på morgonen iskolan och då får vi se vad dom säger om möblerna
som jag, Amanda och Elina har varit och plockat ut på en seccondhand affär i Arvidsjaur som heter Å-nyo. Det var
jättesvårt att matcha färgerna som är målade i rummet som vi ska fixa till, det är turkost,rött och vitt... Okej rött och vitt går ju bra
att matcha men det turkosa är ju helt omöjligt!
Vem har förresten valt färgerna?! Ja, då får man göra det bästa av sitvationen och tänka till.
Den finaste soffan vi hittade var brun och sen hittade vi en massa saker som var röda och vita.
 Ni kan ju tänka er hur det kommer att se ut, jo precis, ingen vacker tanke.. Nej men nu känner jag
att det här börjar gå lite för långt så jag ska sluta och börja göra engelskan istället.
pusspuss 



                              
 Jag är så trött på all denna snö! Kan det inte bara bli sommar någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0