Tack Agnes!

Hej hej! Som ni ser så har Agnes hjälpt mig att fixa till min header. Vad tycks? :) Hade då det där so provet idag som jag har snackat om. Det var inte så svårt som jag hade trott, snarare tvärt om. Det känns då inte som om jag kommer få omprov eller rest. Direkt efter provet så gick jag och Hanna N upp till matsalen för att spela igenom låtarna innan det var dags att uppträda. Det gick inte så jättebra på genrepet men det gjorde det när vi skulle uppträda. Det var jätte kul och tidningen var där för att ta bilder mm. Efter det så blev jag intervjuad(?) av tidningen och så tog han en bild som kanske kommer synas imorgon i Arvidsjaurs tidning, inte för att vi har någon men det var då en tidning som kommer ut i Arvidsjaur. Pinsamt men kul! ;p
Nu så väntar jag på maten och sen ska jag fara till mamma igen för vi skulle byta helg eftersom inflyttnings festen är nästa helg. Ska dit och städa och hålla på för vi ska vara där på lördag jag och några pers. Klart jag vill att det ska vara snyggt! ;)
Ikväll så ska vi nog se film hos Hanna L. Lär nog bli "The strangers" och "Benjamin Buttons otroliga liv". Det blir nog chill ;p
pusspuss





Lite suddig men ni ser ju hur den ser ut här uppe :)




Kommentarer
Postat av: hanna

men snyggt! ;D

2009-02-27 @ 18:47:12
URL: http://enlewaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0