Tisdag

Hej hej, så var det tisdag och imorgon är det onsdag som betyder svenska prov. Det känns som om jag inte kan något. Jag läser och läser men det går inte in i mitt huvud! Det handlar om författare som tex, Bellman, Karin Boye, Wilhelm Moberg och Evert Taube. Jag säger bara intressant! Eller inte...

Sen fick jag veta idag att dom ska försöka få tillbaka vårat "gamla" lag igen i fotboll som jag slutade just för att det inte var så kul när det inte var vårat lag som spelade utan vi lånade, eller vad man nu ska säga, in spelare från damlaget och andra lag. Jag kommer gå kvar om det lyckas för det var roligt när det bara var vi. Plus att det är Ghotia! ;p
Jaja, ska fortsätta plugga för att kunna lite iallafall tills imorgon :)
pusspuss




intressanta författare hehe :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0