Tokungar ;)

Hej hej, igår var jag med massa personer hos HannaL. Vi dunkade musik, vi började lyssna på musik från förra sommaren och då längtade man ihjäl sig typ! Varför  ska det vara snö här så länge?!
Man kan inte ha leggins så ofta. Det blir kallare inne också.
Ja ja, efter att vi hade konstaterat att vi längtade till sommaren så såg vi film. Amanda hade bränt ner "REC".
Jag har sett den kan minst tre gånger men jag blir ändå lika rädd! Jag fattar inte varför, jag tror att det beror på att alla runt om mig skrek... haha ja, måste erkänna att det kan låta ganska roligt. =)
sen blev vi tvungna att lätta upp stämningen lite och då fick vi för oss att vi skulle spela in en film, eller egentligen en parodi på "Det okända". Vi han bara börja att filma då hannas minne blev fullt på mobilen! Det ska då alltid vara något!
Klockan hade vid det här laget blivit så mycket att vi bestämde oss att börja gå hem. Jag somnade nästan direkt och vaknade inte försen nu. :)
Imorgon måste man då vakna tidigt, hur nu det ska gå :p

Här har ni föressten lite bilder från igår!
pusspuss





Vi åt självklart popcorn till filmen :)






Varken Amanda eller Agnes ville posa.



Fast det ville deremot Kalle och Markus.



ojoj! Det ser ut som om Kalle slickar Hanna i örat :p



Äntligen en seriös bild på Minna :)




Haha, mina datanördar ;)

Kommentarer
Postat av: minna

tack för den emelie -.-'....................... hahahahha den där andra bilden på jag HAHAHAHAHAH

2009-02-08 @ 13:50:52
URL: http://minnalindgren.blogg.se/
Postat av: minna

skrattar du åt bilden är du död ;)

2009-02-08 @ 15:17:49
URL: http://minnalindgren.blogg.se/
Postat av: modeinlife

hehe, ska försöka att inte skratta :p

2009-02-08 @ 15:19:47
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0