DVD problem..

Som jag skrev igår så gick jag till Hanna för att vi skulle vara där och se film. Amanda hade med sig en film som är superbra, en långvarig förlovning heter den. :) fast än jag, Amanda, Agnes, Minna, Kalle och Markus hade sett den så ville vi att allt skulle funka så att vi kunde se den igen, men eftersom att filmen var bränd så kunde inte DVD:n spela den. Så Agnes, Amanda och Markus gick hem till Agnes för att hämta en annan DVD. Det var ju jätte snällt och så men oturligt nog så funkade inte den DVD:n heller! Alla blev typ sura men vi hittade på något annat vi kunde göra och snart så var allt det som hänt tidigare bara minnen (eller nåt...) ;p

maten som jag åt igår var jätte god! Åt lax med pressad potatis och massa frukt och grönsaker till :)
                                                    
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0