Några produkter

Jag tänkte att jag skulle tipsa om några bra prudukter som jag faktiskt vet funkar. Jag länkar också till sidorna om ni vill veta mer om produkterna. :) 


           
                                                                             www.proactive.com 
Proactive solution är en hudvårdande serie som innehåller 5st olika produkter som man använder i steg. 1.Renewing Cleanser- ansikts tvätt som inehåller små stenar som skonsamt tar bort döda hudrester och förhindrar att porer täpps till. 2. Revitalising Toner- ger en jämn hy och lyfter fram din frächa och strålande hy. 3. Reparing Day Lotion- förebygger dagligen acne och pormasker. 3. Repairing Night Lotion- rengör porerna och förebygger acne på natten när du sover.
(extra). Refining Mask- lerbaserad ansiktsmask som verkar på djupet och förstärker effektiviteten för hela Proactive solution skin care programmet. 

                                             
                                                                                   www.swartzkopf.com
Det var lite krångligt att hitta på den sidan men annars finns den här produkten säkert att köpa hos nästan vilken hårsalong som helst. :) Produkten heter OSIS+ dust it. det är ett pulver som man masserar in i hårbotten och skapar volum och tunnt hår förstärks och blir tjockare.

Lycka till =)

Kommentarer
Postat av: minna

jag skull vilja ha proactive :p

2009-01-25 @ 19:18:18
URL: http://minnalindgren.blogg.se/
Postat av: hanna

mee tooo! ;D haru beställt de lr?

2009-01-26 @ 01:19:31
URL: http://enlewaander.blogg.se/
Postat av: modeinlife

Ja det är jätte bra men bara synd att det är lite svårt att beställa. :)

2009-02-02 @ 21:19:18
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0