Stress hela dan..

Ojoj..Fick stressa som fan imorse :s tiden bara flög iväg och rätt som det var så var det bara fem min tills då vi skulle börja lektionen. Med tanke på att det tar tio min från mig så skulle jag ju aldrig hinna i tid, jag var typ tre min sen men som tur var så hade jag (tydligen) möte på skolan med trivselgruppen och dom hade inte riktigt börjat när jag kom in :) Men det slutar inte här.. strax efter svenskan så gick jag hem för att fixa min design på bloggen, vi hade nämligen håla på engelskan och lunch efter det så jag tänkte att jag skulle äta hemma istället =)men eftersom att tiden går väldigt fort när man sitter vid datorn så fick jag stressa tillbaka till skolan. Vi slutar ju inte efter lunch utan vi har hemkunskap då. Men jag hann! det trodde jag inte att jag skulle göra. Ja, så nu känns det som om jag har gått/sprungit hela dan.. Känner mig lite trött men jag får ju inte svika mina kompisar för det, så nu ska jag bara äta, göra mig iordning och sen går jag till Hanna.

Tyvärr har jag förlagt min kamera så jag kan inte ta någon outfit bild försen jag har hittat den igen, sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0