Välkommen till min nya blogg!

Ja då var man igång då. Det kanske inte blir jätteroligt att läsa från början men jag har ingen erfarenhet så. :p Det var ju krångliare än vad jag trodde att det skulle bli att börja! Först skulle jag ju välja namn och det tog hur länge som helst.. Inte för att jag har nått super bra namn nu men ;) I allafall, sen så skulle jag välja designen på bloggen och har fått byta flera gånger innan jag bestämde mig för den här, sen gick ju allt bara fel, det första inlägget jag skrev for bort sen skrev jag ett nytt men det blev inte som jag ville och det här orkar jag inte ens försöka göra om ifall att det händer nåt (jag vet, ni får skratta) nej men nu babblar jag på så jag ska sluta innan jag kommer på nåt mer att skriva =)

Ps. Jag kommer att skriva om mode sen under helgerna men bara nån gång när jag har lust annars :p

Kommentarer
Postat av: hanna

men härligt! äntligen skaffa du en ;D

2009-01-21 @ 22:37:37
URL: http://enlewaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0