Bilresa en hel dag...

Tjoo. Har nyss kommit hem från sjön igen. Den här gången följde Minna med och vi solade och badade såklart ;p Riktigt skönt var det.. Mmm, nä men just nu sitter jag bara och tänker hur jag ska klara den här långa bilresan som kommer ta en hel dag typ.. Känns jobbigt men det är helt klart värt det. :) Kommer nog att försöka sova mycket och kanske lyssna på musik. Får övertala dom andra att stanna nånstans och kanske fika nåt eller gå på stan en tväris i sundsvall typ.. Sen kanske man hittar nåt i Västerås, alltså på flygplansstället. Haha jag vet inte vad det heter ;D men där brukar det finnas affärer och sånt. Kan ju berätta att det finns det oxå på treminalen i London ;) Nja men nu har jag inte så mycket mer att säga så jag tror det får räcka då..
pussokram





Outfitt for today...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0