Godmorgon!

Hej och välkomna till en ny dag! hehe ;p Har just vaknat och är pigg som om jag aldrig har gjort annat än att sova. :) Jag och Amanda ska nog mest troligt ut och gå sen idag, röra på dö fläsket ni vet. Nä men vi tänkte att det kunde vara härligt. :) Sen kom jag förresten på vad det var jag skulle säga igår men jag jag inte kom på vad det var. :) På tisdag så är det ju Diggilo i nån stad, vet inte vilken än men... och då ska jag + några stycken åka iväg och se det. Blir nog roligt. Jag vet inte heller vilka artister det var men dom skulle då vara bra. Kan ta reda på det sen och skriva. :) Ja men jag sitter här med droppande hår nu så jag ska nog ta och torka det och frächa upp mig lite. :)
pusshejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0