Göteborg here I come!

Hejs. Ja snart lämnar mig lilla byn bakom sig och drar vidare mot ljusare tider eller mer regn snarare sagt ;p har ju hört att det inte är konon väder där borta heller. Men inget kan trots det vara värre än Arvidsjur...
Har laddat inför bilresan idag och varit och satt in pengar och köpt godsaker. Nu är det bara kvar att fara på konsum och köpa nåt att göra i bilen. Tur man har mobilen iallafall. :) Kanske blir nån tidning åxå men jag börjar bara må illa när jag läser i bilen så. Nja mycket att tänka på som ni ser. :) Längtar bara så j*vla mycket att träffa Hanna och Minna , självklart till själva Göteborg åxå men ni fattar. :) Blir ju inte så mycket blogg på ett tag men om jag får tag i en dator så skriver jag. Ha det så bra ni som blir kvar här! Mohahahahaha... ;D
pusspuss




Sen ska vi ju på Liseberg! Tagga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0