Hem imorgon :(

Tjoo, ja da aker man hem imorgon med flyget vid elva. Kanns ju lite trakigt men samtidigt skont. Kommer att sova ganska mycket dom forsta dagarna hemme men sen ar man pa topp igen. Tar ju pa lite att vara sa har. >(
Idag har jag varit och shoppat pa Bluewater. Det dar jatte stora shopping centret i London som jag prata om. :) Det var verkligen jatte stort och massor med affarer. Det fanns allt! Da menar jag verkligen allt! Kopte tva klanningar som var pa rea. Det ar ganska dyrt i london... Sen kopte jag ett par jeans shorts och ett par skor. Ni far se sen. Jag har ocksa fatt en ny favorit affar! Den heter River Island och har jatte jatte jatte snygga saker. Som en blandning av topshop, gina, monki mm. Super bra. Har varit inne pa deras hemsida som ni hittar har! ;p
pusspuss



Inte den nyaste bilden men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0