Inte död ;p

Glada av att veta att jag inte är död? Haha, ja det gick bra att köra bil den här gången också :p har haft det vädigt skönt dom här dagarna jag varit borta. :) Lite synd att jag skulle hem nu när det är go vädret ute. :) Ja, alla som bor i norra Sverige iallafall. ;p
Jag och Agnes har legat och stekt på stranden i stugan idag. Agnes kom igår och har varit med mig där. Vi har haft så trevligt så. :) Vi hade tänkt tälta i skogen men det regnade igår kväll så vi sket i det... Kändes väl inte så där jätte mysigt att ligga där och bli blöta så vi låg inne i en egen stuga. :) Såg två filmer, vår specialitet ni vet ;)
Kan berätta att jag har fått blåsor på fingrarna eftersom att vi har rott ut med båten både igår och idag. haha inte så nice.
Nä men sen har jag inte hunnit göra så mycket annat än att packa lite till Göteborg och Skåne :) Längtaaaar!
pusspuss




Min babe kom idag! <3


Kommentarer
Postat av: agnes

Sv: HAHAHA, men nää! Jag kan ta bort den om du vill? :P

2009-07-14 @ 23:19:46
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/
Postat av: modeinlife

haha nä, det behöver du inte ;D

2009-07-15 @ 12:59:49
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0