Mums!

Tjohej alla glada! Hann varken på Mimmis eller Hellgrens idag men jag får väl ta det nån annan dag till veckan. Kände bara att jag måste bli av med det där presentkortet.... Jaja, en annan gång får det bli. :)
Pappa sa nyss att vi ska äta grillat ikväll och det var ett tag sen sist nu så det ska bli supergott!

Har varit "piga" idag och städat hela huset typ. Jobbigt som fan men nu när det är gjort är det ju skönt. :) Håller på att börja göra en packlista på saker som jag ska ha med till Göteborg och Skåne. Blir ganska mycket men jag ska försöka att bara ta ett klädesplagg per dag. Om det nu är möjligt dvs. ;d
puss




Mmm. Blir ni frestade? Det blir jag ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0