Skönt att vara hemma :)

Tjoo, innan jag skriver eller lägger in några fler bilder från london så tänkte jag ta och berätta lite om gårdagen. Vi var några stycken hos hanna levander och först såg vi Tzatsiki morsan och polisen, sen åkte vi ut på en moppe ragg :p jag fick åka med Amanda fast hon inte har kort ;) Men det gick riktigt bra tyckte jag. :)

Idag har jag som inga planer. Funderar på att kika in på Mimmis och hellgrens. På mimmis har jag ett presentkort på 200 kr och sen har jag funderat på att göra ett till hål i örat på hellgrens. Men vi får väl se... Ska fika/luncha nu men jag skriver mer sen idag.
pusspuss





Saknar sötnosarna! <3<3

Kommentarer
Postat av: amanda

haha nog är ja en bra chaufför ;)

2009-07-11 @ 12:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0