Skriver fran London!

Heeeej! Jag har fatt lana en dator har i London och om ni undrar varfor det inte finns nagra prickar pa vissa bokstaver sa e det darfor. Det ser helt sjukt ut jag vet men det kan inte hjalpas... Tanker bara skriva kort om vad vi har gjort an sa lange. I sondags  var vi pa en jatte stor marknad eller vad man nu kan kalla det. Den e flera kilometer lang och valdigt stor. Vi hann ju bara ga typ en tredjedel av hela och vi angade hela dan till det sa ni kan ju tanka er hur stor den ar!

I Mandags sa fick vi en  private tour i tower of london. Det  var ju lite coolt eftersom att det igentligen kosta super mycket bara att ga in dar och vi fick en private tour gratis. Darfor att vi kanner en kvinna som jobbar dar och da fick vi det. :) kan ju saga att det var valdigt intressant! Sen ska jag avsloja en liten hemlighet. Elller igentligen ar det bara en sak som hande dar men det var ganska nice. Jaja nu babblar jag pa for mycket...

I Dag sa har vi varit pa Harrods! Det var sa dyrt dar att det nastan inte gav nagonting att ens ga in dar men fint var det. man kande sig lite fattig kan jag ju saga... hehe jag menar en vaska kostade runt 45000! Senare under dagen hade Malin planerat nagot som vi inte fick veta ver det var men sen nar vi val var pa plats sa fick vi se att det var en alldeles ny forestallning. Den hade premiar idag sa ingen har sett den fore oss. Spannande? haha det var peter Pan! hehe den vuxna versionen off course... den var faktiskt jatte bra! jag borjade nastan grata dar ett tag men tyvarr kan jag inte dela med mig av nagot darifran sen eftersom att man inte fick ta nagra kort :(

Imorgon ska vi shoppa! Langtar som f**. Vi skulle fa pengar men jag vet fortfarande inte hur mycket men... har redan kopt  tre saker pa marknaden men imorgon borjar den riktga shoppingen! Vi ska pa ett center som heter bleu water och sakerna dar ar lite billigare an pa Harrods kan jag saga. det ar lite mer gina/hm priser. >) Blir spannande.. Men jag lagger in bilder pa massor av saker sen. har tagit saaaaa manga att jag inte vet om dom far plats pa datorn. hehe ja men nu ska jag och Ebba titta pa lite sex and the city avsnitt har. Ska ha ett s.a.t.c marathon., ;p
pusspaer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0