Sundsvall

Tjo hejs! Vad gör ni en sån här underbar fredagskväll? hehe nä nu blev det lite för mormors aktigt här... Själv sitter man och chillar i Sundsvall hos några av pappas kompisar. Vi måste ju sovalite på den här resan också.. ;p Dom har inbyggt dator och internet i tvn så jag bloggar därifrån. Och nä det är inte så där att man kopplar in en bärbar dator till tvn utan det finns ett sånt där tangentbord till tvn. :) coolt1 Resan hit har gått super då jag mestadels har sovit. Nö men tänkte bara skriva lite innan jag åker härifrån imorgon. Vi åker vidare klockan åtta så vi måste ju stiga upp vid sju.

Sen kan jg berätta att jag kanske inte kommer var helt död när vi är i London heller efterom tt vi skulle få låna dator av Claire och David. Om ni undrar vilka dom är så är det kopisar till malin som bor i london och vi ska vra dmed don där. Jaja, skriver mer sen från London kanske om jag hinner med det. Vi hörs!
Pusspuss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0