Är jag knäpp?!

Tjoo darlings! Har gått ganska bra på jobbet idag. satte väl inte så mycket mer än vanligt men det var roligare. Jag tror attjag faktiskt börjar tycka att det är lite kul. Inte just att planta då men nu sista veckan har det faktiskt varit lättare just för att det har varit kul. :p ja, jag är knäpp. Nåt fel måste det vara iallafall.
Nog om mitt lilla fel... Lite tråkigt att lyssna på kanske. Väntar bara på maten som är klar om en timme typ och då måste jag fördriva tiden. Vi ska äta jätte gott föressten. Det blev grillat med "hemma gjord" potatissallad och god sås. Mmm! hade tänkt att jag skulle berätta hur jag har planerat min sommar men det får jag göra senare ikväll :)
pusssålänge





Zorro


Minou

Nu har nästan allihopa åkt iväg. Ni fattar inte hur tomt det känns. :,(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0