Bättre och bättre!

Hejsan darlings! Idag har det gått jätte bra. Eller ja åtminståne lite bättre. Har satt 11 lådor idag. Duktiga jag!
Går runt och tänker på pengar så att det går fortare ;p Jag och Bea har ahft roligt. Vi är ju så trötta att vi skrattar åt allt! Hehe ja ni.. 
På torsdag ska jag klippa och slinga mig (apropå ingenting.) Hade tänkt göra mer bloda slingor och inte några mörka. :) tror det blir bra men ni får se sen. Kom också på att jag hade lovat att lägga ut massa bilder sen bla klassresan och det jag har shoppat mm. Men jag har inte tid. eller jo igentligen så har jag haft det men har inte orkat. Imorgon ska jag försöka ta mig i baken och göra det. :) Hade inte så mycket mer att säga så jag säger väl godnatt nu då.
pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0