Då jobbar man imorgon...

Neeeej! Snälla, jag vill inte jobba. Är så jävla less på plantor och rör att jag bryter ihop. Det är inte ett skämt, det är inte ett dugg roligt utan bara jobbigt. Men jag försöker för jag har inte så stort val här. Så just nu försöker jag att peppa med London. Det är ju bara en vecka kvar! Kan knappt fatta det. Jag ska ta så mycket kort att det kommer att fylla massa inlägg med bara bilder. Tror nog att ni hinner bli less mitt "London tjat" innan jag ens har åkt. Guuuud vad jag längtar. :D
pussokram



DS_246856_A.tif    DS_246856_B.tif

Såå snygga! Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Cecilia Helén Sandberg

jag har sånna skor ;b

2009-06-25 @ 12:19:52
URL: http://ceciliahsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0