Bra humör veckan ut!

Hejssvejs. Har gått superbra på planteringen idag men mer säger jag inte om den.
Eller jo kan ju säga att jag har fått en ganska kraftig solbränna och det gör väldigt ont.
Men jag ska smörja med kylbalsam och "after sun". det blir nog bra.. Hoppas jag då ;p Jag har hunnit ganska mycket idag ändå, jag har duschat, ätit på frasses med Bea och varit uteoch cyklat med hundarna. Jag har också läst "sofis mode" nu ikväll och jag tyckte at veckans tidning var superbra! Det brukar ibland bli lite tjatigt men inte det :) Jag är helt enkelt på bra humör i veckan och inget ka förstöra det ;p
pusspuss




Nästa vecka på fredagen bär det ju av mot london! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0