Gårdagen.

hejs, glömde skriva igår så jag gör det idag istället. Blev att vara med Minna, Bea, Jossan och Cissi. Vi var hemma hos min pappa (eftersom att ingen var hemma så ;p) och såg "mean girls" som gick på tv. Sen såg jag att vi hade ganska mycket glass i kylen så vi åt typ upp allt. Vilka fettosar vi var, Det var typ tre glasspaket. Inte fulla då men...  Roligt roligt.

Kan ju meddela att det inte gick så bra att planta igår då det var måndag, det regnade och alla var jätte trötta. Satte typ 5 lådor. Oj vad vi kände oss duktiga ;p Men idag gick det lite bättre men då åkte vi bil i sammanlagt tre timmar så idag satte vi bara sju.. :> hehe Hade tänkt att hinna duscha och äta lite nu sen får jag se vad jag hittar på.
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0