Hemma från Piteå :p

Hejs hejs, ni har väl inte saknat mig alltför mycket? Tänkte väl ;)

Ja, nu var man då hemma från piteå och alt är lugnt här. Tänkte berätta lite kort om allt. Jag sov hos hanna på fredagen eftersom att vi skulle åka med hennes föräldrar tidigt på morgonen. Vi åkte vid nio från arvids och var framme vid elva i piteå. Jag och hanna ville gå på stan ett tag och sen åka ut till Piteå havsbad där mina föräldrar hade husvagnen (vi skulle sova med dom där) Efter att vi hade varit klart på stan med massa påsar så skulle vi då ut till havsbadet och äta lite först och sen göra oss klara till kvällen. Var ju på psg discot till elva och sen gick vi och ragga på stan. Nä, men kvällen blev lyckad iallafall. :p
pusspuss




Blev ju att fynda lite på stan såklart ;)


Jeans kjol och linne: Cubus


underkläder: Kapphal


Skor: Wedins
Armband: Cubus


Smycken: Ginatricot


Bikini topp: H&M

Klaga inte på min bränna för jag vet att den är hemsk!...


Kommentarer
Postat av: Anton

du har då sola om inte annat :)

2009-07-04 @ 12:33:11
Postat av: Anonym

Gud vilka bilder?! Vilka trosor!!! :O

2009-08-11 @ 15:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0