Herre guuuud!

Jag tror seriöst att jag hålle på att somna hur jag än gör. Ni kanske inte tror mig men när jag skulle duscha efter att ha kommit hem vid fem och ätit så blev jag så trött att jag tänkte lägga mig ner i badkaret för att jag knappt orkade stå. Jag somnade! Det värsta är att jag inte ens kom  ihåg hur jag somna. Hahah lite roligt.
Kan meddela att jag har fått skavsår och blåsor på fingrarna redan efter första dagen. Men jag tömde 10 lådor och det är jag stolt över. :) Hade tänkt gå och lägga mig senast åtta så att jag orkar imorgon. Gick upp kl 5 imorse...
pussogodnatt





Ett sånt här rör går vi och bär på hela
dagarna + en låda som inte är den
lättaste. Buhuu det är så synd om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0