Jobbar imorgon...

God morgon sötnosar, sovit gott? :)
Känns ju lite sisådär att det är söndag redan. Helgen är inte speciellt lång. Jag hade ingen lust att tjäna pengar imorgon, men jag är ju tvungen att åka så jag har inte så stort val...

Ni kanske vill veta vad jag gjorde igår och sådar men det inns inte så mycket att säga utom att vädret var pisst så ingen ville spela brännboll med mig och Agnes så då gick jag och Agnes iväg till my place och såg en film. Heheh den hette "the house bunny" och handlade lite om playboy. Hehe jo jag och agnes gillar sånt förstår ni! ;p
Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag sätta mig och fixa musik till min spotify. Good shit!





kommer börja gråta på onsadag när dexter/gant åker.... :,(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0