Lite tid och lite ork

Hej hej! Har varit lite dålig på att skriva inlägg men jag kan säga att jag är rött så död efter en dag i skogen. ;p Har ju nu nästan blivit skogsmulle. Nä inte direkt. Hatar allt som har m,ed skog att göra just nu. Lite jobbigt, jo!
För övrigt går det bra med planteringen och jag har snart börjat hitta rytmen eller vad man nu ska kalla det.
Har inte hänt så mycket under den här veckan och helgen var lugn. :p typ... Iallafall lördagen.

Hade väl inte tänkt skriva så mycket mer idag utan jag tror att jag kommer "börja om" med blogg skrivandet imorgon. Kanske blir att skippa nån dag men då vet ni då att det är för att jag inte orkar. Plantering tar verkligen kol på en!
pusspuss






meee like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0