Lördag

Godmorgon! Skönt med sovmorgon imorse eller? Jo...
Var ju som ni kanske inte missat skolavslutning igår och då blev det ju såklart att fira hela natten. Var i min farmors lägenhet och hade det roligt. Vi var ganska fullt hus där ett tag och olyckor skedde.. Det ena var att en tavla gick sönder, Eller rättare sagt skallades sönder, och en fönster ruta krosades. :s lär ju kosta lite men det skulle nån försäkring täcka tror jag. Känns ju bara lite onödigt. Det där med fönstret var verkligen inte tänkt av oss så vi ska fixa det på bästa sätt. Annars var det en helt lyckad kväll och jag tror att nästan alla hade roligt. :)

Får se sen vad jag hittar på idag men jag ska iallafall prata med farmor och höra hur hon vill göra med allt som hände.
Tror det blir att ta det lugt på dagen och sen på kvällen får vi se vad vi hittar på. :)
pusspuss


Om ni undrar varför ag inte har lagt in några bilder så har jag borta sladden till kameran igen.
Typiskt mig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

+ att du var full

2009-06-13 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0