Nu bär det av!

Hejs svejs. Ska  Strax fara till Gallejaur och fira midsommar där. Minna ska följa med och vi ska ha det skoj ;p 
man har alltid skoj med mig.. Brukar ju bli lite väl sena nätter där borta så jag laddar som fan. Hade tänkt att vara med Louise där också. Blir roligt att träffa henne eftersom jag inte ens minns när jag såg henne senast :p Nä men det kommer bli roligt och jag kommer inte att kunna skriva nåt i helgen. Har inga pengar på mobilen och det finns inga datorer där så ni får vänta. Gör mig en tjänst och snälla dö inte medans jag är borta ;)
pusssålänge 


minnalindgren.blogg.se = sååå fjortis! Seriöst kan nån säga till ungen! :o




Hade ingen bild så det fick bara bli nån sommar bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0