Sista dagen imorgon!

tjenatjena, Har det varit nå varmt idag då? Eh joo. Har brännt mg lite mer idag. Hur nu det var möjligt men ja, det har hänt så... Ska fara ut sen idag och köpa solskydd av nåt slag. Hehe ni kan aldrig gissa vad jag och bea har gjort. Vi bad bussen släppa av oss vid camp gielas efter planteringen och då sprang jag och bea ut på bryggan och hoppa i med alla kläder på. Vet ni hur skönt det var! Sen gick vi hem med blöta kläder. Riktigt sexigt ;p
jag ska strax vara med minna en stund ikväll och sen måste jag börja packa till piteå i helgen. Jag och Hanna ska dit och bo hos elina i hennes husvagn på piteå havsbad. Hon har ff ;) hehe blir nog kul. men nu ska jag göra nåt vettigt så.
Pussokram




Snyggingarna finns på hm. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0