Skolavslutning!

Tjoo! Idag är det då skolavsl. och just nu håller jag på att fixa mig och sånt. Känns riktigt bra att få sova ut och bara chilla. slippa all stress. Vi skulle ju samlas klockan 11 på skolan och nu är klockan just efter tio så jag har all tid som jag behöver. Men jag tror dock att det kommer att bli lite stressigt mot slutet för det blir det alltid. Ja ja, det verkar ju då bli lite fint väder iallafall och det är vi glada för. Dt är samtidigt bra att det inte är 30 grader varmt för då blir det jätte varmt i kyrkan. Usch!
Nä men nu måste jag fortsätta med mitt och sen får jag önska alla en bra skolavslutning för er som ska ha det.
pusspuss






Sommarn är här! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0