Spotify ;p

Hej igen ;) har just skaffat min egen spotify och hunnit ladda hem massa musik. Synd som fan att man inte kan bränna det på en skiva eller ladda över nånstans. jaja, bra att det finns ialf. :)
haha ni kan inte gissa vad jag gjorde idag, hehe jag dödade en orm. haha jag högg ihjäl den med mitt plantar rör. Tyckte att jag var jätte duktig. En av våra planterings baser hittade den och sa att jag sjulle hugga av den huvudet. Så det gjorde jag. Men det började ju typ lukta arsle. Haha ja ni, jag är jätte trött så jag sitter och skrattar åt allt.


Jag vet hur man gör en spotify, gratis då och man behöver inte nån inbjudan. :)
Finns att hitta på ganska många bloggar och liknande men ändå ;)





Ni såg kanske att jag ändrat lite på min header
men tror jag ska ändra den igen. Har några ideer så
jag tror inte att det blir att ha såhär länge till :p eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0