Strawberries for life

Haha, här sitter jag just nu och äter jordgubbar och glass. jag vet vad ni tänker. Det är kväll och det är inte längre jätte varmt ute men fa fan, ska det va så ska det ;p Ska strax ut och möta upp bea tror jag. skulle fixa en sak. :) Men sen lir det att ta det lungt framför datan hela kvällen tills man ska gå och lägga sig vid tio. Tragiskt,jag vet!
Hade tänkt fixa naglarna lite innan jag somnar sen också och kanske måste jag bestämma hur jag ska ha håret ;p vore ju bra att ha det klart så det inte blir så stressigt med allt ihop.Oj kom just på att jag måste smörja på mig lite brun-utan-sol eftersom jag ska ha bara ben under kjolen. Kan lägga ut nån bild på den sen. :) Nä men det är bäst jag börjar fixa. Livet är hårt för en planterare ;)
pusspåer




mmmm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0