Ännu en dag i backen.

Hej hej, nu skriver jag igen men denna gång ett lite mer detaljerat inlägg. Ja som jag berättade tidigare så var jag, Agnes, Hanna och Amanda på vittjåkk idag och åkte slalom/bräda. Agnes briljerade på brädan medans jag sög som vanligt :p haha vi hade med oss lite fika och gott.  Vi var där från klockan 11 till klockan 4 på eftermiddagen :) Det var härligt och kul.
Nu måste jag strax gå för att jag och brudarna ska se en film som heter "Låt den rätte komma in". Den är nog bra men vi får se. Bäst att jag går och sätter på den innan tjejerna blir otåliga.
pusspuss




Inte från idag men jag orkade inte ladda upp bilder så. sorry ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0