En bra dag?!

Hej hej, nu sitter jag här och skriver igen. Jag hade tänkt lägga ut bilder på det som jag köpte när jag och mamam var i piteå. Jag vet att det komme lite såhär efter men har inte haft tid så nu tar jag mig lite tid.
Idag så är vi hundvakt till Flisan, hon är en jätte gullig pudel. Grejen är den att vi ska på vittjokk idag så hon blir kanske själv i nån timme. Hade tänkt lära mig att åka snowboard haha! Vi får väl se hur det går... Jag kommer att ta kort under dagen men dom kommer inte upp på bloggen försen ikväll. Nu ska vi ut och gå med Flisan så jag ska sluta skriva. Händer inte så mycket mer idag tror jag men vi får se, ha det!
pusspuss


Inköpen:




Jeans ginatricot: 499:-


mocca skor Eurosko: 699:-  (80% rea!)


skor Eurosko: 599:-  (70% rea!)


armband H&M: ca 40:-



Bilder på mina perfekta tårtor:



Daim tårtan var nog godast :)


Fick bli en godis tårta också ;)


Tulpanerna jag fick var jättefina! :p tur jag har en sån bra kamera nu.


Flisan:


Visst är hon söt! :)


Hon har så fin frisyr! :p





Kommentarer
Postat av: hannanilsson

höhö, tårterna var då jätte goda! ;)

men hurru.. FILMEN SÖG! xd <33

2009-03-03 @ 15:37:12
Postat av: hanna

skit snygga skor!!!! hur fan kunde de va så mkt rea? :D

2009-03-03 @ 17:09:54
URL: http://enlewaander.blogg.se/
Postat av: modeinlife

Jodå dom var goa! hhe ja den sög verkligen! ;p



Tack :D. Den frågan kan jag inte svara på men dom var bara superbilliga ;)

2009-03-03 @ 22:52:39
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0