Förberedd

Hej hej! Har kommit hen från ännu en tur i bassängen :) Det gav riktigt bra den här gången och jag tror att jag kommer att försöka fara ut och springa på måndagar när vädret blir bättre. Vi får ju se hur det blir med det.
Håller ialf på med SO inlämning nu som ska in på fredag och, jag säger det bara, den suger! haha nä men jag är inte lika nöjd som jag brukar vara.. Imrogon är det ju som sagt friluftsdag på vittjåkk. Alla elever blir bjudna på 2st korvar och 1 festis sen får alla ta med vad dom vill. Jag ska ha med mig choklad (varm), hemma gjorda bullar, en cola och godis. Blir en rikigt fetto dag :p Får träna bort det sen.. Nej men måste upp tidigt imorgon för att fixa allt, nog för att jag har det mesta klart men kan vara bra att dubbel kolla!
pussgodnatt


ps. fick veta idag att jag ska få göra ett framträdande i Älvsbyn i maj. Kommer då få 500 kr! aa inte dåligt när man gör något man älskar och får pengar för det ;p


     

Kommentarer
Postat av: elina

du är ju fan bäst på sjunga <33

2009-03-26 @ 16:13:18
URL: http://brunetteella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0