Förväntansfull.

Hej hej. Jag sitter och väntar på att klockan ska bli halv sex. Då ska jag nämligen hem till pappa igen för att få några presenter. Det låter som om jag är tre år typ men det känns spännande! Promenaden med hundarna var välbehövlig eftersom jag var så trött. jag fick igång hjärnan efter promenaden och blev hundra gånger piggare. jag tror att jah ska lägga mig och sova lite strax men jag får ställa larm på halv sex :p Jag skriver sen och tar bilder på det som jag får :) Sen kan jag säga så mycket som att imorgon (då jag fyller år) kommer ni få se lite mer saker som jag får. Ibland är det bra med skilda föräldrar! ;)
btw så har jag nyss laddat hem det där picasa 3 som Kenza tipsade om. Det var bra:)
pusspuss



Nog för att det här är Hanas tårta men... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0