Hårhårhår...

Hej hej. Idag har varit en lite anorlunda dag, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men det var något iallaf. Har varit glad och på bra humör hela dagen. Gympan var rolig idag också. Vi hade dans och vi skulle dansa foxtrot, vet inte hur det stavas, och vi fick lära oss massa nya steg och att snurra mm. Lärorikt och kul :) Sen såg vi film på engelskan - Jurasic Park- som var bra men lite överdriven. Efter skolan så skulle jag och några till planera vad vi skulle göra i helgen och vi bestämde oss för att festa lite. Kommer ta en MASSA bilder då så håll i er. <efter att vi hade planerat klart så gick jag till frissan för att göra håret lite rättvisa. Det blev ganska bra och inte så kort iallaf. Men frisören sa att det inte var så jätte nött så hon tog bara jätte lite. Det känns ändå nött och jag vill ibland bara raka av det! Vet inte vad ni tycker men jag blev då nöjd så.  Inte så stor skilnad för jag ville inte ha så stor skillnad men lite ljusare och mer liv i håret med lite mörkare slingor här och var. Bilden är inte i så bra ljus så man ser inte exakt hur det ser ut men ungefär :)
pusspuss





bilden är helt cp men hade inte tid att lägga in nån annan eller ta en ny så.
Don´t blame me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0