Heldag i backen.

Hej hej. Är helt slut! Vi var ju då i backen hela dagen och jag åkte både slalom och snowboard. Jag såg på snowboard men slalom är jag kung på! haha nä då inte det. Vi var där hela dagen men före det så var vi på intersport och köpte en mössa till mig bara för att ha ;p den var då finare än den "gamla" jag har så det var ju bra. Efter att vi hade kommit i backen så kom pappa dit för att se hur det gick när jag åkte snowboard och ja, jag kan säga att jag låg mer än jag stod upp i backen... Så efter det så bytte jag till slalom, som jag redan kan åka ;p Det blåste väldigt mycket på backen men det var inte så kallt ändå. Vid klockan två - halv tre så gick vi inn i värme stugan/restaurangen för att äte lunch. Dom hade slut varma mackor så det fick bli en strips meny för mig istället. Det smakade då bar så det gjorde inget :) Efter att vi hade varit där i några timmar så åkte vi inn til Arvids och direkt till intersport för att köpa en slalom utrustning men vi har inte bestämt oss än.. :p
När vi väl var hemma så skulle vi fara  och basta hos tommy. Jag älskar hans bastu! Den är jätte mysig och han har gjort den själv. :) händig karl, hehe. Sen har jag som inte gjort så mycket. Imorgon hade vi tänkt att fara på backen, jag och några kompisar men vi ska fara på torsdag istället :) Dels så ska jag och Elina ringa på H&M i Umeåoch fråga om vi får praoa där en vecka. Får se hur det går men vi hoppas på det mesta. Ska läsa lite Twilight nu och sen blire proactive ;p

BTW! Om någon är intresserad så kan jag fixa beställningar med proactive produkter. Det tar bara några dar att få hem ett paket så det går bra. Jag tror att det kostar några hundra lappar men det är inte så farligt. jaja ni vet ju hur ni kan nå mig så.
natti natti!




Min nya mössa :)


Jag med full utrustning :p



sen bytte jag till skidor :) haha snyggingar!


min halvätna lunch :)


Gissa vad mer som kom idag som jag blev glad över! Just det Sofis mode!


Min favvo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0