Helt slut!

Hej hej. Har igentligen ingen bra ursäkt till varför jag inte har skrivit tidigare men jag har helt enkelt inte orkat. Vart ju att vara uppe ett tag igår ;p Tyvärr kommer jag inte skriva om gårdagen försens jag har fått tag i några bilder eftersom att det är roligare om man har bilder så. Finns andra anledningar också men ja ni kanske fattar.
Idag har jag varit jätte trött och har haft ont i hunvet men det gick om efter en alvedon. Har varit ute ocg gått för att bli lite piggare och det var skönt. Just nu sitter jag här med bäst Hanna <3 Vi ska gå in på bubbelroom.se för att kika om det finns några snygga kläder. Har inte planerat något annat så hör av er om ni vill prata eller nåt. Ha det bra tills imorgon när jag orkar skriva lite längre. :)
pusspuss




                                   



Kommentarer
Postat av: bea

love you hun <3

2009-03-22 @ 01:19:52
Postat av: modeinlife

älskar dig mer babe! :p<3

2009-03-24 @ 17:03:11
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0