Hemma- sjuk

Hej hej. Det är tur att jag kan skriva ialf för jag kan verkligen inte prata idag. Jag vaknade med ett bultande huvud och en hals som kändes som sandpapper. När jag försökte prata så skar det sig bara. Det v ar ingen trevlig upplevelse men det börjar bli bättre. Jag kan viska ialf. ;) Hade tänkt att gå till skolan efter Lunch men då har vi bara en lektion så jag får se. Det kanske verkar lite konstigt om jag kommer tillbaka men jag vill ju. Jajaj, sen hade jag ju sett fram emot att gå på bio ikväll. Ska se "I taket lyser stjärnorna" med Bea, Elina, Minna och Agnes. Hoppas bara att jag orkar. Kanske bara ser den och far hem sen för den verkar jätte bra.

Jag har hittat några saker som jag vill ha- min topp 5 i vår. Så här kommer den!








Kavajen i all ära! Den funkar till nästan allt. Välj den i maskulin form för maximal effekt.
Denna är från topshop.




Tygväskan är en sak som syns mycket till vardags.
Den är perfekt för att ha böcker i eller varför inte en bärbar dator?
Dessutom är den riktigt snygg med sina enkla former.
Hittas på forever 21.

Dessa brillor ger en tråkig outfit ett riktigt lyft. Satsa på färg.
Dom här hittar man på forever21.



Platå, platå, platå! Dom blir bara snyggare och snyggare. Ju högre desto bättre.
Vill verkligen ha dessa.
Kommer också från forever21.



Den enkla tröjan matchas lätt , gärna med något färgglatt. Man kan vara
chic utan att se för uppklädd ut.
Tröjan kommer från Whyred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0