Jackor

Hej hej. Tror att det har blivit värre med förkylningen! Jag fattar inte hur det kan vara möjligt. Ja jag får gilla läget helt enkelt. Har hunnit göra ganska mycket idag. Först så åkte jag till Avaviken för att hämta mina vårjackor, känns härligt att få plocka fram dem igen! Sen så var jag och handlade mat som jag ska ha med mig till Piteå, efter det så bastade jag en stund och nu sitter jag här och snyter mig. Ska nog gå och lägga mig tidigt dels för stt bussen går vid sju imorgon och dels för att piggna till och kanske börja bli på bättrings vägen. har dessutom varit över till pappa för att hämta några skor som jag också ska ha med mig och då kom ju såklart hundarna och hälsade em oj vad Trixa har blivit tjock nu. Hon ska ju ha valpar den 21 april så det är inte så länge kvar! Jag längtar efter att höra små tassar springa omkring på golvet och dom där gulliga valpögonen kan man ju inte motstå! Ja ni fattar att jag längtar va?
Ska snart sätta mig och se wipeout. Jag tycker att det är ganska bra, kanske för att jag är skadeglad :p  Jaja, nu ska jag kolla igenom packningen och fixa med det så. Ha det!
pusspuss




Min skinnjacka och ja den är blå. Jag passar inte i svart och det ska ju vara
färg i vår så varför inte, jag tycker att den är snygg.


Min andra härliga vår jacka. Har inte blivit att använda den så mycket så det
får jag ta och göra nu istället. Det är bara lite synd att den inte passar till så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0