Jag bryter ihop när som helst nu..

Hej hej. Har inte haft tid att skriva något idag eftersom att jag har fixat med det ena och det andra under eftermiddan. Dels så har jag försökt fixa en praoplats för den andra veckan och försöökt byta plats till jag och Elina. Vi bestämmde oss att säga upp platsen på det där cafeet i Umeå och försöka hitta nytt i Piteå eller Luleå och vi kanske har plats på gina tex. Blir roligt om vi får där men ska nog inte hoppas för mycket. Det som är tur är att vi ialf har bostad på vilket ställe vi än väljer så det är det enda som vi säkert har. Det känns som om att vi får jätte bråttom och om vi inte får någon plats så har vi ingenstans att vara. Jag kommer att bryta ihop för jag har ingen säker plats än och prao blanketten ska vara inne senast på onsdag så imorgon får jag fixa allt. Som om detta inte var nog så har jag musikprov, svenska inlämning, so inlämning och matte prov inom loppet om tre veckor! Ja jag säger ju det. Kommer aldrig att hända.
Fick veta en possitiv sak iadg och det var at jag hade MVG på mitt so prov. Stolt!
känner mig rätt utsliten nu så ska nog gå till sängs eller ialf chilla lite. Sov gott!
pusspuss



så här var jag klädd på festen btw:



Min favvo tidning kom idag, fick med ett rabbatkort på hundra kronor på valfri vårjacka från cubus.
Ett plus i kanten där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0