Jag tror det löser sig!

Hej hej. Hur har ni haft det idag då? Jag har haft det super. Hehe, a då kanske ni vill veta vad jag då har gjort men då måste jag säga att jag bara har haft ett gott humör :p Jag var orolig för att jag inte skulle hinna klart med litteraturen men nu visar det dig att jag kanske till och med hinner göra klart mvg uppgiften, känner mig stolt! Imorgon så hade vi ju lite planer som ni kanske vet och tror ni att jag höll på att börja skrika när jag fick veta att vi kanske inte hade någonstans att vara. Men ,bra som man är, så kanske man har en liten lösning på det! Mamma åker bort i helgen och hennes kille, eller vad man nu ska säga, åker till vårat andra hus i avaviken! Nu ska jag bara övertala dom att jag ska städa och hålla ordning efter mig så har det löst sig med plats iallafall. :) Sen ska ju Amanda, Bea, Agnes och jag vet inte hur det blev men kanske Elina och Minna sova hos mig. Så jag håller på att fixa det men det låter som om det går. :) Sitter just nu och skriver på litteraturen igen och nu hade jag tänkt att bli färdig så jag ska sluta. Vi hörs imorgon!
pusspuss




haha, ser ut som om min hand är mycket större än mitt huvud ;p

Kommentarer
Postat av: bea

DET BLIR KUNGELIDUNG! :D<3

2009-03-19 @ 19:52:42
URL: http://mrssundberg.blogg.se/
Postat av: modeinlife

ja det blev ju då lyckat ;p <3

2009-03-21 @ 22:45:06
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0