jävla prao!

Hej hej. Har jätte ont i huvudet och är jätte trött. har ingen ananing om varför men det bara är så. Kan bero på att jag har suttit i telefon hela dagen för att jag och Elina har försökt fixa en prao plats i Umeå. Det har inte varit det lättaste kan man ju säga. Haha, först så kom Elina hit och vi skulle ringa till H&M för att fixa en prao plats där. Dom hade fullt så vi ringde vidare. Vi bestämmde oss för att ringa 118100 för att bli kopplade direkt till butiken och då svarade någon som hette Rebecca och vi frågade om hon kunde koppla oss till gina i Umeå såklart. Gina hade fullt så vi ringde återigen till 118100 och då svarade Rebecca och vi blev ju tvungen att säga "kan du koppla oss till bikbok i Umeå". haha ja ni och sådär höll det på och det var nästan alltid Rebecca som svarade och sista gången så skrattade hon! Vi höll ju på att dö av skratt så vi vågade inte ringa dit nåt mer så vi sökta företag på hitta.se och det var mycket smidigare kan man säga...
Till slut fick vi praoa på ett cafe i stan som hette lobbyn eller vad det nu hette. 
På förmiddagen så kom det paket till mig. Det innehöll proactive som farmor hade beställt åt mig och så hade jag vunnit bad saker från nån bh grejs. Lycko mig ;)
 
Blev inte att fara till backen idag men imorgon så ska jag och Amanda, Elina, Hanna och Agnes fara dit och ha det trevligt. Det blir nog för mig att prova på bräda igen ;p jaja jag skriver ju imorgon så.
pusspuss




Vann detta. Vet inte om det är så bra men kul att jag vann ialf.


mitt nya proactive.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0