Kan inget...

Asså, jag fattar inte ett piss om det här med akustik! Om alla ljudvågor och allt skit. jag fattar lite men det är ju massa saker man ska komma ihåg också. Nja men bäst att jag fortsätter plugga så att jag klarar provet imorgon :s
Ska strax se Andra Avenyn som jag missat 2 ggr av nu så jag ska inte missa det här!
Jag vet att jag inte får säga något om detta men jag ska bara avslöja att jag har en liten hemlighet men den får ni kanske aldrig veta. Ladsen men sånt är livet. :(
Har en annan tråkig nyhet., som jag sa i tidigare inlägg så skulle ju jag och Elina kanske till piteå redan på fredag eller lördag men det går inte för att hon som vi skulle ha bott hos då kunde inte så vi äker först på söndag men då har ju affärerna inte öppet... Jag vill ibland bara skrika. Inget blir som jag vill. Nä men oj vad tiden går! Måste kila
pusspuss







wedins here I come! ;D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0