Lördag

Godmorgon bloggen! Som ni ser så har jag inte haft tid att blogga något igår  men jag tror inte att ni dör. Så idag bloggar jag för igår, om ni fattar vad jag menar.
Igår så skulle vi fira mig genom att gå ut och äta på Capsicum här i Arvidjaur. Först så gjorde jag mig klar och sedan skjutsade pappa mig till restaurangen där jag mötte upp Agnes som var där först allt eftersom så kom dom andra. Gissa vem som var sist, jo Hanna! haha det var inte oväntat. VI pratade och skrattade medans vi väntade på att få mataen. Jag hade beställt friterad kycklig och ris med sötsursås till, men dom hade slut kyckling så då tog jag friterat kött/fläsk. Det var minst lika gott och dom hade lagt upp det jättefint på tallrikarna. Minnas mat hade dom gjort jättefin! Tiden gick och vi åt och åt. Sen när alla var klara så satt vi bara och smälte ner maten och pratade om allt och inget.  Efter ett tag så kom det några killar och gick utanför så jag och Elina, som satt vid fönstret, tittade ut som hastigast och sen kom dom där killarna in och började gå mot oss. En av dem frågade om dom fick sitta och dela sina ölar med oss! Haha, Vi sa att vi starx skulle gå  men att det gick bra. Efter ett litet tag så frågade dom hur gamla vi var och dom, jag nämner inga namn sa "Vi är nittiofyrer" och då sa dom jaha men då ska vi inte störa mer och sen sa dom att vi hade sett mycket äldre ut innan. :p Ja så det kan gå. Jag tycker faktiskt synd om dom... Ja det kanske låter konstigt men så är det.
Efter att vi lämnat restaurangen så gick vi på ica och jag köpte coca cola och chips till senare på kvällen. Sen började vi gå mot mammas hus eftersom att dom var i stugan så skulle vi vara där. Amanda, som inte följde med oss att äta, kom direkt dit med en liten present till mig. Hon hade bakat en jätte god kladdkaka! Den var helt perfekt. Alldeles kladdig och god. Hon hade också med sig "the Grudge 3" som vi skulle se. vI sjöng singstar men vi hittade aldrig shlager skivan så Amanda fick aldrig sjunga tusen och en natt. Hahah kanske lika bra det, jag menar vi ville ju inte väcka grannarna ;p
Kvällen blev lyckad och filmen var bra. Lite overklig på vissa ställen men annars var den bra.

Tillbaks till idag. Vi ska ju ha festen ikväll och man ska ju vara 80-tals klädd, men med tanke på att modet idag är så gott som från 80-talet så lär det inte bli så svårt. Malin ska fixa mitt hår och jag ska ha tuperat och vågigt. Får väl se hur det ser ur :p Kommer ta bilder sen på hela festen men dom lär ju inte komma upp försen imorgon. Ha det tills des. Nu ska jag och Ebba snart fara till Mimmis klädgrejs och se om jag hittar något fint. Jag fick nämligen ett presentkort av mina plast kusiner på 200 kroner. Ska se om jag hittar några jeans.
pusspuss



Maten som jag åt. Det var jättegott!


Minna och Agnes hade gjort dig fina :)


Hanna gömmer sig för kameran, som vanligt ;p


Elina vill inte heller vara med på kort. Dessa tjejer! :)

Hade inga mer bilder från då vi var hos mig, men men...

Kommentarer
Postat av: amanda

buhu tusen o en natt! ;/ haha nejdå men tur att kladdkakan blev bra =) <3

2009-03-07 @ 15:57:03
Postat av: modeinlife

Haha aa, lite synd var det faktiskt. Men nästa gång Öhman. ;p

2009-03-08 @ 15:11:35
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0