Måndag

Hej hej bloggen. Känner att det var ett tag sen jag bloggade och till det följer en liten förklaring- har inte haft nån dator.. Kunde väl ha bloggat igår men då var jag så himla trött efter en hel dag ute. Nu har jag inga ursäkter så nu ska jag blogga. Har inte hänt så mycket i helgen utan jag hade en helg me familjen ;p Det låter väldigt tråkigt men jag måste erkänna att det var väldigt skönt. Förvånansvärt skönt faktiskt. Vi får då fredag eftermiddag till vårat andra hus i Avaviken för att vara där och koppla av hela helgen. Vi gjorde absolut ingenting på kvällen utan vi såg på tv och åt gott. Sedan gick jag och la mig vid tolv för att kunna stiga upp tidigt nästa morgon för att göra mig redo för en hel dags skotertur. Låter som om jag är en skogs mulle men det var vad vi gjorde hela helgen. Sedan kom vi hem på kvällen på Söndag då och då var jag så trött att jag bara packade väskor (jag skulle tull pappa) gick iväg mot pappa och satt mig i bastun. Efter det gick jag upp och läste twilight och sen sommnade jag utan att jag riktigt hann vara med på det själv. Hela helgen blev som en utvilning och nu lägtar jag till helgen som kommer för att få ösa lite mer än det blev den här gången. :p

Min måndag var inget utöver det vanliga. Det var faktiskt rätt lugnt idag. Det enda som var anorlunda var vädret. Det var jättefint vår väder och oj vad man längtar till sommaren nu!
Nä men nu ska jag börja med svenskan som ska in i veckan och om jag orkar ska jag ta tag i matten som jag har till på onsdag. Oj då, kom just på att det var ganska mycket som skulle in svenska, so, matte..! Ja då är det bara börja.





ute i det fina vädret. (bild från i hegen)


min lilla varg ;p
och min lilla räv :)



Bilder från idag:


favvo tidningen kom idag igen :)


Lite varmare var det idag och solen var framme hela dagen :) väder man blir glad av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0