Förväntansfull!

Hej hej. Ja, vad ska jag säga, ni kanske inte tror mig men igår så hade jag problem med internet. Mm, det gick inte att få på! Det fick bli en HEL dag utan internet. I söndags så skrev jag inte för, ärligt, så hade jag inget att skriva om. Därför tyckte jag att det ändå inte hade varit så intressant, eller vad tror ni? 

Men idag så skrivar jag ialf. Måste bara berätta att jag inte orkar skriva om vad vi gjorde i fredags men jag sa ju vad vi skulle göra och då kan man ju dra egna slutsatser
(som dom flesta redan har gjort så, varför inte alla! :/ )

Veckan kommer att bli lugn och gå fort. Då undrar ni kanske varför jag vet det. Jo för att idag så hade vi håla på gympan och så var det i allmänhet en kort dag så vi hade typ bara fyra lektioner. Det var jätte skönt! Sen kommer torsadgen att utgå för att då ska hela våran skola upp på vittjåkk på friluftdag. Det kommer att bli jätte skönt, om det är fint väder dvs. Jag kommer inte att åka skidor eller nåt annat  tror jag för det kommer vara fullt i backen och sen är det skönt att bara sitta och prata med alla :) Ser fram emot det.
I veckan har vi inte så mycket som mäste göras eftersom vi går på prao i två veckor nu. Jag och Elina kommer att åka redan i helgen (kanske) för att vara väl förberedda och för att vi inte kommer att kunna shoppa så mycket medans vi jobbar. Nä men, hade inte så mycket mer att säga så.
pusspuss






hittade den här väska i går kväll så den kommer jag att plocka fram igen! ;)
tror att jag kommer att försäka piffa upp den lite, ser rätt tråkig ut.


 Hade på mig detta idag. :)



Mamma kom hem från Kista idag med en liten sak och sen hade äntligen
min bh från H&M kommit, denna gång i rätt storlek :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0