Nervös utan någon större anledning.

Hej hej bloggen! Jag är väldigt stolt över mig själv just nu eftersom jag klarade musikprovet som jag var så nervös över att jag inte skulle klara. Eller jag vet ju inte om jag klarade det än men det känns verkligen så. Gud vad veckan har gott fort förresten! Tycker inte ni det? Det känns som om att det var söndag bara igår och nu är det redan onsdag eftermiddag. Dom har nog rätt dom som säger att allt går så mycket fortare efter loven på vårterminen.
Jag ska inte skriva så mycket mer eftersom jag ska tillbaks till skolan klockan 17.00 för att börja träna inför uppträdandet som vi skulle ha ikväll på öppethus som inte börjar försens klockan 18.30. Så för mig var det bara hem och tillbaka men det gör inte så mycket eftersom vi får en hel dag ledigt bara för nån timme ikväll på skolan. Ska försöka få i mig nå mat nu så att jag hinner. Ha det!
pusspuss



kommer kanske bilder sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0