Omplanerat

godmorgon bloggen! Idag är det sista fix inför praoen. jag ska kolla så att jag har packat allt och så att all mat är med. Vi kommer att åka buss imorgon istället. Bussen går klockan 06.50 från busstationen och då kommer vi fram till Piteå busstation klockan 08.45. Elina skulle ju egetligen börja klockan 08.00 men hon fick ringa och prata med dom som jobbar på röda lyktan för att säga att hon inte kunde börja förens klockan 10.00. Det spelar ingen roll för mig för att jag börjar ju ändå inte förens 10.00. Men sen måste jag höra med dom på Wedins om jag inte kan få sluta typ 16.00 eller nåt för att jag och Elina ska sluta ungefär samtidigt. Vi måste ju försöka göra det så bra som möjligt eftersom vi måste gå från och till jobbet. Men det kommer säkert att fixa sig till slut. jag ser ändå fram emot det. Tyvärr så har min förkylning blivit värre och jag kommer vara lite risig men man får göra det bästa av situationen.
Ni kanske vill veta vad vi gjorde igår? Ja först så var jag och åt jätte god mat med både förrätt, varmrätt och efterrätt. Allt var super. Sen gick jag hem till mamma för att ta emot kompisar. Vi skulle se robinsson och skratta åt Bea. Hahah nä men det var ändå synd att hon åkte. Sen hade vi roligt och skrattade. Vi var nog ganska trötta allihopa för vi skrattade åt allt. Amanda, Elina och Bea sjöng sinstar och jag var med en liten stund men sen gav min hals upp så då satte jag mig ner och tittade på en stund.  Jag var då nästan död typ eftersom att jag har min förbannade förkylning som vägrar släppa min kropp. Nja men jag har inte så mycket mer att säga. Som sagt så kommer det nog inte så många inlägg till veckan men ni överlever nog.
pusspuss



Då blir det buss imorgon. Tidigt :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0